قوانین و مقررات خرید از پانورامیک
مشتری محترم پانورامیک، از اینکه محصولات پانورامیک را انتخاب کردهاید، سپاسگزاریم. تمامی پرسنل پانورامیک، همواره در تلاشند تا با شناسایی هرچه بهتر نیازها و ارائه خدماتی درخور شان مشتریان محترم، تجربهای جدید و به یادماندنی را در خرید فراهم کنند.
در راستای ایجاد اعتماد و شفافیت هرچه بیشتر در خرید از وب سایت پانورامیک، مجموعه ای از قوانین و مقررات، به شرح زیر تدوین شده است. لطفا پیش از خرید، این قوانین را مطالعه کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.
تعریف مشتری
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود، نسبت به ثبت سفارش یا استفاده از خدمات پانورامیک اقدامی کرده است. با توجه به این که وب سایت پانورامیک به عنوان فروشگاهی آنلاین برای فروش محصولات پانورامیک است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده به فردی گفته میشود که به خرید کالا و خدمات بپردازد.
قوانین عمومی
فعالیت وب سایت پانورامیک، کامل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرفکنندگان است. متقابلا مشتریان نیز باید نسبت به انجام تکالیف خود بر اساس قوانین مطرح شده متعهد بوده و طبق آنها عمل کنند. تمامی قوانین و مقررات مورد نظر در همین صفحه منتشر شده و خرید از وب سایت پانورامیک به منزله پذیرش این قوانین است.
قوانین محتوای وب سایت
ما تلاش داریم با تولید محتوای جامع و دقیق درخصوص معرفی محصولات و خدمات خود، اطلاعاتی به روز و قابل استناد را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. با این وجود، اگر محصول ارائه شده توسط پانورامیک دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در وب سایت باشد، تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
قوانین حریم شخصی
ما خود را امانتدار مشتریانمان میدانیم و به همین علت بر حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران وب سایت پانورامیک توجه ویژه داریم. تمامی اطلاعاتی که در هر مرحله از ثبت سفارش دریافت میشود، تنها برای ارائهی خدمات مناسب از طرف پانورامیک مورد استفاده قرار گرفته و نزد ما محفوظ خواهند ماند.
تمامی مطالب موجود در وب سایت پانورامیک مانند متن، لوگو، آیکونها، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، اطلاعات و تمامی محتوای تولید شده توسط پانورامیک، جزئی از اموال پانورامیک محسوب شده و حق استفاده و نشر آنها در انحصار پانورامیک است. بدیهی است هرگونه استفاده بدون کسب مجوز، حق پیگرد قانونی را برای پانورامیک محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها و اسامی خدمات قابل ارائه توسط پانورامیک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پانورامیک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه مشتقات وبسایت پانورامیک نیستند. علاوه بر این، استفاده از هر یک از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری و هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج مجاز نبوده و کلیه این حقوق به صراحت برای پانورامیک محفوظ است. مشتریانی که در وب سایت پانورامیک ثبت نام کرده و از هر یک از خدمات پانورامیک استفاده میکنند، مسئول حفظ محرمانگی اطلاعات حساب و رمز عبور خود بوده و مسئولیت تمام فعالیتهایی که نسبت به حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میشود، به عهده کاربران است.
قوانین ثبت و ارسال سفارش
- منظور از روز کاری، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی است و تمامی سفارشهای ثبت شده در روزهای کاری پردازش میشوند. مشتریان پانورامیک میتوانند در هر روز و ساعتی، سفارش خود را ثبت کنند. پس از ثبت سفارش، 1 الی 3 روز کاری زمان میبرد تا محصول خریداری شده به دست مشتری برسد.
- درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ثبت شده قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.بنابراین کاربران وب سایت پانورامیک باید هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با به طور کامل و با اطلاعات دقیق و صحیح پر کنند. به این ترتیب، تمامی اطلاعات دریافت شده از مشتری مانند آدرس، ایمیل و شماره تماس باید صحت داشته باشند و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل ثبت نشده باشد، پانورامیک برای اطمینان از قطعیت ثبت سفارش، میتواند اطلاعات بیشتری از مشتری درخواست کند.
- درصورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت سفارش، مشتریان میتوانند از طریق وب سایت یا تماس با پانورامیک، مشکل خود را مطرح کنند. کارشناسان ما روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 9 صبح تا 18 پاسخگوی مشتریان عزیز خواهند بود.
- پانورامیک مجاز است بدون اطلاع قبلی، نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام کرده و فروش خود را متوقف کند. ذکر این نکته ضروری است که تمامی سفارشهای ثبت شده پیش از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهند شد. درواقع حق قطع فروش تمامی و یا بخشی از محصولات بدون اطلاع قبلی، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، برای پانورامیک محفوظ است.
- تمامی اطلاعات موجود در وب سایت پانورامیک به روز بوده و سعی بر آن است تا اطلاعاتی دقیق در اختیار مشتری قرار گیرد. با این وجود، در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود و یا به روز نبودن قیمت کالایهای درج شده در هر تاریخ و ساعت از سفارش در سایت پانورامیک، حق بیاثر کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای پانورامیک محفوظ است. در چنین مواردی، پانورامیک در اسرع وقت مبلغ دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز خواهد کرد.
- در صورت بروز مشکل در پرداخت هزینه محصول خریداری شده و کسر مبلغ از حساب، مبلغ پرداختی طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.
- در حال حاضر، امکان خرید آنلاین و پرداخت هزینه در هنگام تحویل، برای مشتریان پانورامیک فعال نیست. علاقمندان به پرداخت نقدی میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای پانورامیک در سراسر کشور، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی مانند کافه، رستوران، هتل و … امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
قوانین پرداخت خسارت
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش پانورامیک (اریسا) اطلاع داده شود.
- مرجوع شدن محصولات پانورامیک تنها درصورت وجود ایراد فنی در هنگام نصب محصول انجام میشود. در این حالت باید دستگاه پلمپ بوده، نصب توسط نماینده مجاز خدمات انجام شده و ایراد مشاهده شده توسط کارشناس فنی اعلام شود.
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به پایان رسیده و پانورامیک امکان تعویض آن با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ محصول خریداری شده را به حساب خریدار بازگرداند. بدیهی است نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این هزینه نمیشود.
- تمامی محصولات پانورامیک تحت گارانتی «اریسا سرویس» ارائه خواهند شد. این گارانتی 18 ماهه بوده و موارد زیر را در بر نخواهد گرفت:
- صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، نوسانات برق و حوادث طبیعی
- وارد شدن هرگونه فشار فیزیکی به پنل دستگاه هنگام تمیز کردن یا استفاده از مواد شوینده شیمیایی
- هرگونه دستکاری توسط افراد و مراکز غیرمجاز
- هرگونه استفاده نادرست از دستگاه و خارج از دستورات دفترچه راهنما
- مخدوش، ناقص و یا ناخوانا بودن ضمانتنامه