Search

سوالات متداول – پیگیری نصب و تعمیر

رفتن به صفحه تماس با ما

پیگیری نصب و تعمیر

هزینه نصب رومز و آموزش استفاده از محصولات پانورامیک، برای بار اول رایگان است.

در صورت تاخیر در زمان نصب، شما می‌توانید از طریق تماس با شرکت اریسا و یا پر کردن فرم ثبت شکایت در وب سایت، ما را از مشکل ایجاد شده مطلع کنید تا در اسرع وقت برطرف شود.

بله، باز شدن کارتن و یا نصب دستگاه اگر بدون حضور کارشناس پانورامیک انجام شود، باعث خارج شدن دستگاه از گارانتی می‌شود.

شماره تماس 47207000 ، همه روزه پاسخگوی مشتریان عزیز است.

گارانتی اریسا سرویس، 18 ماهه است.

تمامی استان‌های کشور ارائه دهنده خدمات گارانتی پانورامیک هستند.

برای فعال کردن گارانتی دستگاه تنها کافی است با اریسا تماس گرفته و یا درخواست نصب خود را ثبت کنید.

موارد زیر مشمول گارانتی نیستند:

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، نوسانات برق و حوادث طبیعی
  • وارد شدن هرگونه فشار فیزیکی به پنل دستگاه هنگام تمیز کردن یا استفاده از مواد شوینده شیمیایی
  • هرگونه دستکاری توسط افراد و مراکز غیرمجاز
  • هرگونه استفاده نادرست از دستگاه و خارج از دستورات دفترچه راهنما
  • مخدوش، ناقص و یا ناخوانا بودن ضمانتنامه

مرجوع شدن کالا درصورت وجود ایراد فنی در هنگام نصب محصول انجام می‌شود. در این حالت باید دستگاه پلمپ بوده، نصب توسط نماینده مجاز خدمات انجام شده و ایراد مشاهده شده توسط کارشناس فنی اعلام شود.

کارشناسان ما روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7 صبح تا 16 و روزهای پنج‌شنبه، از 9 صبح تا 13، پاسخگوی مشتریان عزیز خواهند بود.