Search
عقد قرارداد با تعاونی های مصرف کارگران و کارمندان دولت و فروشگاه های زنجیره ای

عقد قرارداد با تعاونی های مصرف کارگران و کارمندان دولت و فروشگاه های زنجیره ای

برند پانورامیک،جهت رفاه حال مشتریان و احترام به حقوق مصرف کننده،اقدام به عقد قرارداد با تعاونی های مصرف کارگران و کارمندان دولت و فروشگاه های زنجیره ای نموده،تا علاوه بر دسترسی راحت تر به تمامی محصولات این برند،از شرایط خرید بهتر آسوده خاطر باشند. این تنها جایی نیست که برند پانورامیک به رفاه و آسودگی مصرف کننده توجه لازم را به عمل می آورد،بلکه فلسفه وجودی این برند،فراهم نمودن آرامش برای مشتری و جلب رضایت وی است.

از نمونه های دیگر هدف قراردادن رفاه و آسایش مخاطب می توان به استفاده از پنل های VA که مناسب ترین نوع پنل برای مصارف خانگی هستند،طراحی کیبورد ایرموس فارسی جهت آسودگی در نوشتن و جستجو کردن هنگام کار با تلویزیون های اسمارت،استفاده از اسپیکر باکس در ساختار تلویزیون جهت ارتقا کیفیت صوت،امکان میرر کردن تلفن همراه با پلتفرم های مختلف برای سیستم عامل اندروید و IOS و ده ها مورد این چنینی اشاره کرد.

برند پانورامیک، با توزیع محصولات خود در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارگران و کارمندان دولت،بار دیگر اثبات کرد که در زمره بهترین ها بوده و علاوه بر کیفیت محصولات،به رفاه حال مشتریان نیز توجه ویژه ای دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای استان تهران و البرز ،شاهد درخشیدن نام پانورامیک و کیفیت محصولات آن باشید و با خیال آسوده کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.