Search

پانورامیک،اولین برند ایرانی فعال کننده HBB TV

تکنولوژی HBB TV یا همان تلویزیون هیبریدی، سرویسی در تلویزیون های هوشمند است و به مخاطب این امکان را می دهد که همزمان با پخش شبکه تلویزیونی صدا و سیما در صورت اتصال به اینترنت یک منو شامل سرویس هایی نظیر اخبار، آب و هوا، بازی و سرگرمی، نرخ ارز، قیمت محصولات، وضعیت آلودگی هوا، اعلان های اضطراری و ….. را فعال کرده و از امکانات آن بهره مند شود.

برند پانورامیک این افتخار را دارد که به عنوان اولین برند داخلی، ارائه دهنده این سرویس به مخاطبانش باشد. شما می توانید نام شرکت هدیش سبز پارسه را در وب سایت صدا و سیما، در میان شرکت های فعال کننده این سرویس مشاهده نمایید.

HBB TV در شبکه های تلویزیونی ای که این قابلیت را فعال کرده اند شبیه به یک منو در پایین صفحه،قابل رویت است که محتوای این منو،توسط فرستنده(شبکه تلویزیونی) قابل تنظیم است. باتوجه به جدید و به روز بودن تکنولوژی HBB TV ، در حال حاضر این سرویس بر روی برخی از شبکه های صدا و سیما فعال است و در بازار تلویزیون نیز، همگانی نشده است.

برای اطلاع از شبکه هایی که از این سرویس پشتیبانی می کنند،کافیست به اینترنت متصل شده و شبکه های مختلف را گرفت،درصورتیکه یک نقطه قرمز رنگ ،سمت راست قسمت پایین تصویر نمایان شد،نشان دهنده فعال بودن سرویس تعاملی HBB TV در آن شبکه تلویزیونی است. تنها 19 کشور در دنیا،از این تکنولوژی برخوردار هستند،که نام کشور عزیزمان ،ایران، نیز در میان آن ها می درخشد.