Search
لانچ برند پانورامیک

لانچ برند پانورامیک

پس از تلاش های فراوان و صرف انرژی و زمان بسیار و بهره گیری از تیم متخصص و مشاوران داخلی و خارجی ،برند صوتی و تصویری پانورامیک،محصولی از شرکت هدیش،وارد بازارهای ایران شد.برند پانورامیک با داشتن سبد محصولی قوی و طیف گسترده ای از تلویزیون ها در ابعاد مختلف و با قابلیت های گوناگون،ورود پر قدرتی به بازار داشته است و برای هر مخاطبی مطابق با نیازها،سلایق و بودجه آنها پیشنهاد مناسبی دارد.

این برند در سبد محصلات خود،دو دسته کالا،شامل تلویزیون و ساندبار دارد و باتوجه به ساختار تیم و خلاقیت اعضای آن،بدون شک، در آینده ای نه چندان دور تنوع کالاهای خود را بیشتر نیز خواهد کرد. برند پانورامیک با شعار « در ژَرفا جاری شو» وارد بازار شده تا همواره در مسیر تکنولوژی حرکت کرده و تصاویری باکیفیت را به مخاطب ارائه کند.

شرکت اریسا سرویس، نماینده رسمی برند پانورامیک،جهت ارائه خدمات پس از فروش،پاسخگوی نیازهای مخاطب می باشد.این خدمات شامل نصب رایگان تلویزیون در کمتر از 24 ساعت و همچنین ارائه تمامی خدمات فنی مرتبط با تلویزیون و ساندبار می باشد. هرچند برند پانورامیک،برند جدیدی است که وارد بازار می شود،اما شرکت هدیش در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری سابقه قابل توجهی داشته و در این عرصه خوش درخشیده است.

از جمله مهمترین افتخارات شرکت هدیش می توان به اولین تولید کننده تلویزیون های QLED در ایران، اولین فعال کننده سرویس HBB TV بر روی تلویزیون های اسمارت در ایران،واحد برتر صنعتی استان در سال های 97 و 98 پرداخت.

برند پانورامیک در نظر دارد، جهت احترام به حقوق مصرف کننده ، با نوآوری و تولید محصول ایرانی با کیفیت،حس ارزشمندی و لذت را در وی به وجود آورده و از هرگونه انتقاد،پیشنهاد و یا ایده جدیدی که موجب افزایش تنوع سبد محصولات و یا ارتقا کیفیت آنها گردد،استقبال می کند.